Carteleria: No al Pacto del Euro

12 Jun

Aquí os dejo la cartelería en castellano, en cuanto la tengamos en gallego la dejaremos para que podáis empezar a difundir.

6 comentarios to “Carteleria: No al Pacto del Euro”

  1. Antonio Muñoz junio 12, 2011 a 6:11 pm #

    Le falta un pepino en una mano…pero están bien

  2. Antonio Muñoz junio 12, 2011 a 6:14 pm #

    Me refiero a la Merkel…claro está

  3. francisco junio 13, 2011 a 8:37 am #

    Tan complicado é poñelos en galego? Cada un que colla o que queira pero dade opcións. Eu xa teño un cartaz que pon “A rúa é túa 19.6.11”. Falla o lugar e hora.Descargueina aquí pero xa non a atopo. Que tipografía usades? Así xa me fago eu o meu. Eu vou levar unha bandeira islandesa.Pódese?Ou non recomendades levar bandeiras?

    • Diego junio 14, 2011 a 3:28 pm #

      la tipografía se llama Capture It .. la puedes descargar gratis de dafont.com

      Saludos y revolución.

  4. Juanillo junio 14, 2011 a 1:17 am #

    Si hijos, solo os faltço poner la L, Si alguien lo tiene en gallego me aviseeeeeeeeeee, que ponga un link

Responder

